دنبال کننده ها

۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

از این به بعد دانشجویان ایرانی‌ و کره شمالی اجازه تحصیل در رشته‌های مربوط به انرژی هسته‌ای و دانش اتمی‌ در دانشگاههای سوئد را نخواهند داشت

از این به بعد دانشجویان ایرانی‌ و کره شمالی اجازه تحصیل در رشته‌های مربوط به انرژی هسته‌ای و دانش اتمی‌ در دانشگاههای سوئد را نخواهند داشت. رادیو دولتی سوئد اعلام کرد این تصمیم طی نامه‌ای توسط سازمان اطلاعات و امنیت سوئد به دانشگاههای این کشور ابلاغ شده است. ضمنا در این نامه یاداوری شده است که این تصمیم در راستای تصمیمات اتحادیه اروپا است. رادیو سوئد در این رابطه با دختر خانم دانشجوی اعزامی از ایرانی‌ مصاحبه کرد که حاضر به فاش کردن هویت خود نبود. این خانم بسیار متاثر و متاسف بود که رفتار رژیم ایران اینگونه در آینده آنان تاثیر میگذارد. لازم به ذکر است که این چند سال اخیر تعداد دانشجویان ایرانی‌ که برای تحصیل به سوئد میایند افزایش بی‌ سا بقه‌ای داشته است. از دلایل این افزایش می‌توان به مجانی بودن تحصیل در دانشگاههای سوئد و بالا بودن کیفیت آن اشاره کرد. چیزی که در این میان جالب و بی‌ سابقه است این که این تصمیم به وسیله سازمان اطلاعات و امنیت سوئد به دانشگاهها ابلاغ شده است. بله، تبریک به ا. ن که از تحریم ات استقبال می‌کنه و تسلیت به مردم ایران خصوصا جوانان که اینگونه راههای پیشرفت و دسترسی به دانش روز به رویشان بسته میشود.
اه به کجای این شب تیره
آویزم قبای ژنده خویش را

۱ نظر:

  1. Benazare man kare dorosti mikonan.Iraniha va koreiha (Shomali) mitoonan bejaye daneshe atomi bian va daneshe moloculi bekhoonan ka nafesh vase hamast va mamnooam nashodeh!!

    پاسخحذف