دنبال کننده ها

۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

دولت سوئد را رسوا کنید gufran.al-nadaf@foreign.ministry.se


دوستان این آدرس ایمیل رئیس بخش خاور میانه وزارت خارجه سوئد است. شرکت سفیر سوئد در مراسم انتصاب بازوی سرکوب خلیفه به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا شرم آور و به ضرر جنبش آزادیخواهی مردم ایران است. به این آدرس ایمیل بفرستید و دولت سوئد را رسوا کنید.
دوستان بنده به همراه دکتر مهرداد درویش پور روز ۱۸ تیر با رئیس بخش خاور میان وزارت خارجه سوئد ملاقات داشتیم. در این ملاقات تقاضا کردیم که به نشانه اعتراض به رژیم سفیر خود را از تهران فرا بخوانند. من به رفتارهای دولت سوئد به شدت اعتراض کردم و رفتار اتحادیه اروپا را در جریان مسائل چند سال پیش با اکراین و حضور تمام سفرای این اتحادیه در میان معترضان با رفتار امرزشن با آزادیخواهان ایران مقایسه و آن را تبعیض آمیز خواندم.
ظهر امروز نیز خبرگزاری دولتی سوئد TT (ت ت) با من تماس گرفت و نظرم را در رابطه با شرکت سفیر سوئد در این مراسم خواست که من در این مصاحبه این عمل را شرم آور توصیف کردم و کلی‌ چیزهای دیگر...
این آدرس ایمیل خانم رئیس هست
gufran.al-nadaf@foreign.ministry.se
. لطفا با فرستادن ایمیل به این خانم اعتراض خود را نشان دهید. سوئد رئیس دورهٔ اتحادیه اروپا است و از اهمیت زیادی برخوردار است. شرمنده، انرژی روزانه‌ام تمام شده و نمیتوانم بیشتر جواب بدم. در صورت نیز به اطلاعات بیشتر ایمیل من هستشmaghsoud.ranjbar@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر